-آرتروز-با-اوزون-تراپی-min.jpg

درمان آرتروز با اوزون تراپی

درمان آرتروز با اوزون تراپی : آرتروز یکی از بیماری های شایع در بین عموم افراد جامعه است . امروزه روش های جدیدی جهت درمان آرتروز جایگزین جراحی شده است . اوزون تراپی یکی از روش های نوین است که به درمان بسیاری از بیماری ها از جمله آرتروز می پردازد .

اوزون تراپی یک روش درمانی است که بهبودی سریع بیماران را به همراه دارد و سبب ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده و کاهش درد می شود .

آرتروز سبب ایجاد درد در مفاصل می شود که تحمل این درد کمی سخت است و همواره سبب کم تحرکی و عدم انجام فعالیت های روزانه می شود . درمان آرتروز با مصرف داروهای ضد التهابی، تزریق در مفصل و در موارد حادتر جراحی تعویض مفصل انجام می گردد . تزریق اوزون در ترمیم و کاهش درد بسیار موثر می باشد .

"<yoastmark

اوزون تراپی چیست ؟

اوزون یک گازی است که به صورت فرمول شیمیایی O3 وجود دارد . این گاز به وسیله ژنراتور ها یا دستگاه های تولید کننده اوزون درست می شود و با استفاده از آن ها می توانیم اوزون را دریافت نماییم و به داخل بافت های بدن تزریق نماییم از جمله بافت های بدن که می توان داخل آن ها اوزون را تزریق کرد بافت های مفصلی، عضلات، داخل دیسک و اطراف تاندون ها است .

این اوزون در این بافت ها با تحریک فاکتور رشد باعث تکثیر سلول های اولیه، سلول غضروفی، سلول های تاندونی و بافت های طبیعی بدن می شود و باعث بهبود و ترمیم بافت های تخریب شده و آسیب دیده می شود .

فواید درمان آرتروز با اوزون تراپی

اوزون تراپی یک روش درمانی بدون هیچ گونه عارضه می باشد، همچنین می تواند سبب ترمیم و بازسازی بافت تخریب شده شود . با توجه به هزینه های زیاد جراحی روش اوزون تراپی بهترین روش درمانی و کم هزینه می باشد .

نحوه انجام اوزون تراپی

در اوزون تراپی از سرنگ ها یا نیدل های ظریف و خاصی استفاده می شود که ابتدا باید ناحیه مورد نظر استریل شده سپس بی حسی موضعی تزریق شود . در نهایت پس از انجام فرآیند های فوق تزریق اوزون تراپی انجام می گردد .

آیا درمان آرتروز با اوزون تراپی به تنهایی کفایت می کند ؟

شایان ذکر است، شخصی که به اوزون درمانی می پردازد بهتر است رژیم غذایی مناسب داشته باشد و سبک زندگی خود را تغییر دهد و در صورت داشتن اضافه وزن به کاهش وزن خود بپردازد . اما در خصوص درمان باید گفت درصد موفقیت این روش درمانی با توجه به میزان یا شدت بیماری متفاوت است .

در هر صورت با توجه به صلاح دید طب فیزیکی می توان در کنار اوزون درمانی به درمانی دیگر نظیر ورزش درمانی و فیزیوتراپی جهت تقویت عضلات مفصل تخریب شده پرداخت .

کلینیک تخصصی درد پردیس با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند . برای مشاوره می توانید به کلینیک درد در تهران مراجعه نمایید .

تاثیرات:

درمان بیماری ها با اوزون تراپی از جمله بیماری آرتروز بسیار سریع انجام می شود و میزان تاثیر درمان را می توان در همان جلسه ابتدایی با توجه به شدت بیماری مشخص نمود .

هزینه درمان آرتروز با اوزون تراپی

هزینه درمان با توجه به ناحیه مورد نظر و تعداد جلسات درمانی متفاوت است . لذا قبل از بررسی و معاینات لازم نمی توان هزینه دقیقی را مشخص نمود . بنابراین ابتدا فرد باید جهت ارزیابی های ابتدایی به متخصص طب فیزیکی مراجعه نماید تا هزینه و تعداد جلسات درمان مشخص گردد .

اوزون تراپی یک روش کاملا ایمن و بدون عارضه است . در صورتی که مبتلا به بیماری آرتروز هستید بهتر است با مشاهده علائم سریعا به کلینیک درد در تهران مراجعه نمایید تا از بروز عوارض غیر قابل جبران بکاهید . به منظور مشورت و کسب اطلاع بیشتر در خصوص درمان بیماری آرتروز و پیشگیری از آن می توانید با شماره های ۸۸۹۱۶۳۰۱ ۸۸۹۲۵۴۳۰ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام کلینیک درد پردیس مراجعه کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین کلینیک درد در تهران مراجعه نمایید .

• سیاوش

فوریه 1, 2019 در 2:56 ب.ظ

سلام پدربزرگ من آرتروز زانو داره و اینکه خیلی زانوهاش درد می کنه خواستم بپرسم با اوزون تراپی خوب میشه و اینکه اوزون تراپی با یک جلسه تاثیر داره یا باید چند جلسه انجام بشه ؟ لطفا جواب بدید .

• pardisclinic

فوریه 6, 2019 در 2:56 ب.ظ

سلام بله احتمال دارد علائم ایشان بهتر شود و تعداد جلسات درمان با توجه به شدت بیماری بستگی دارد و معمولا بین سه تا پنج جلسه نیاز دارد .

تلفن تماس: ۸۸۹۱۶۳۰۱ – ۸۸۹۲۵۴۳۰

آدرس: تهران، خیابان ولی عصرپایین تر از مطهری کوچه حسینی راد پلاک ۴۸ طبقه همکف