سردرد

این حقیقت وجود دارد که تا به حال کسی روی کره زمین نبوده است که از سردرد رنج نبرده باشد . سردرد یکی از شایع ترین بیماری هاست که باعث بی حوصلگی فرد می شود .

سردرد ها انواع بسیار متفاوتی دارند که، در میان آن ها سردردهای میگرنی، کلاستر، تنشن و چند مورد دیگر از شهرت و شیوع بیشتری برخوردارند، که بهتر است قبل از اقدام های درمانی، ابتدا به دکتر مراجعه کنیم تا بدانیم دلیل درد چه چیزی می تواند باشد ؟!

علت سردرد

سردرد می تواند علت های خیلی زیادی داشته باشد . از جمله علت های سردرد عبارت است از : سردرد بر اثر کم شدن آب بدن، سردردهای هورمونی، سردرد بر اثر گرسنگی، سردرد با خوردن بستنی و چیزهای سرد، بر اثر کار زیاد و … اتفاق می افتد .

طب سوزنی چیست ؟

طب سوزنی یک درمان سنتی است که پیشینه گسترده در طب دارد . طب سوزنی هزاران سال در چین و کشور های آسیایی استفاده میشده است، اما در امریکا و غرب یک طب جدید است بیش از یک میلیون امریکای برای سلامت و رفع مشکلات خود از آن استفاده می کنند . مطالعات نتایج خوب و مثبتی را در مورد استفاده از طب سوزنی نشان داده اند .

طب سوزنی با فعال کردن آنزیم ها و هورمون های طبیعی بدن مثل اندروفین بهبود می بخشند . سوزن های طب سوزنی کوچک هستند . درمان گر طب سوزنی این سوزن ها را در نواحی مختلف پوست قرار می دهند . طب سوزنی اصولا یک روش بدون درد و ایمن است ولی اگر سوزن ها غیر ایمن و یا آلوده باشند ممکن است برای شما مشکلاتی را به وجود آورد . به منظور پیشگیری از چنین عوارضی بهتر است به یک متخصص مراجعه نمایید .

کلینیک چند تخصصی درد پردیس با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند . جهت درمان و انتخاب روش درمانی مناسب با توجه به شرایط خود می توانید با متخصصین درد در کلینیک درد در تهران مشورت نمایید، برای مشاوره تخصصی با شماره های ۸۸۹۱۶۳۰۱ – ۸۸۹۲۵۴۳۰ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام کلینیک درد پردیس مراجعه کنید .

تعداد جلسات درمان طب سوزنی

طب سوزنی در دنیا دوره های استاندارد دارد، معمولا به فاصله سه روز یک بار انجام می شود . اما لازم ذکر است، تعداد جلسات درمان با توجه به شرایط بیمار متفاوت است و هر جلسه طب سوزنی یک ساعت زمان می برد .

درمان سردرد با طب سوزنی

طب سوزنی یک روش درمانی بسیار موثر در درمان بیماری ها به ویژه سردرد به شمار می آید . درمان طب سوزنی سبب افزایش خونرسانی در ناحیه سر و همچنین سبب تحریک و ترشح اندروفین و افزایش تغییرات شیمیایی خون می شود . طب سوزنی سبب کاهش استرس، انقباض عضلات، اضطراب و کاهش تحریک پذیری می گردد.

تقریبا هر کس گهگاه سردرد می گیرد . اما برای بعضی ها سردرد یک مشکل مربوط به سلامت بدنی است . اگر به طب سوزنی فکر می کنید، برای پیدا کردن بهترین مرکز طب سوزنی در تهران وقت بگذارید . جهت درمان و انتخاب روش درمانی مناسب با توجه به شرایط خود می توانید با متخصصین درد در کلینیک سردرد مشورت نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین کلینیک درد در تهران مراجعه نمایید .